bloglovin/a>

Vitsippor

Ett kort man måste ta på våren såhär. Det roliga var att när jag och Sanna gick på vägen så ringde hennes pappa , och jag skriker kolla Sanna : Vitsippor! För jag hade tjatat hela kvällen att jag måste fota några , det är bara ett måste. Eftersom alla fotografer gör det :P

MEn hon lyssna inte på mig. Hon fortsatte gå och och prata i telefon , så jag dyker ner i diket... kryper fram på mage med kameran i högsta hugg , stannar upp letar bra vinkel och trycker av. Just då vänder sig Sanna och skriker , vad fan gör du David! Pappa , han ligger ner i gräset och fotar blommor , han är störd! Tack Sanna :D


Kommentarer
Postat av: sannaklara

hahahah! askul!

2010-05-04 @ 17:03:19
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0