bloglovin/a>

Tisdag

Sitter här och gäspar satan efter att jag har suttit och tittat på Pearl Harbor! Nu blir det nog en macka och ett glas juice,  sitta på msn lite och ta det lugnt:)! Trött som ett svin , känns att man sov lite i helgen nu :P Men det gör inget:)
Idag har jag retuscherat bilderna på sanna :) Har några riktiga favoriter! Och tror det finns fler potentiella i ickeredigerad högen! Ska kika på det någongån :)

Nej nu har jag bloggat duktigt idag , så jag säger bara en sak ; Fan vad mys! Godnatt!





Du , Rock to the beat , fan vad det dunkas i hörlurarna!

Kommentarer
Postat av: sannaklara

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH pearl harbour. den måste jag se

snygg jag är förresten

2010-05-05 @ 08:48:42
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0