bloglovin/a>

Tisdag

Först och främst vill jag säga: Förlåt Camillas faster , ska sluta svära och använda en ordentlig svenska. Jag är ändå ganska vuxen så det där med blogg/ungdoms språket får jag sluta med ;P
Tänkte säga bara att idag orkade jag knappt gå upp. Det var druktansvärt skönt att ligga och dra sig, men man blev riktig seg.
Skoldagen var lugn , med andra ord gjorde inte en fluga för nära. Men tänkte göra något av dagen och ta en visit till kyrkan på en kaffe och kolla på konfirmanderna leka.
Sedan ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska kolla in dator till Studentpresent också , sen kanske något objektiv eller liknande till mig själv :) Tycker jag förtjänar det , får tillbaks på skatten så!

Satt nyss och tittade på min dröm kamera med alla grejer till också , ingen som har 100 tusen över sådär ? skulle vara snällt om någon delade med sig. Nej , men har faktiskt börjat titta på hur det skulle gå som frilandsfotograf och ta studio bilder på t.ex bal. tänkte nog satsa på det nästa år , ställa upp studion och ta några fotograferingar! Kulkul

Nej nu måste jag gå , todilo!


Man kanske skulle satsa på en Apple dator , nja inte värt pengarna , satsar på dumburken hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0