bloglovin/a>

Onsdag kväll

Hemma efter en kanon dag på jobbet , mys på Ku med grillning och kaffe och mycket skratt! Mycket trevligt :) Jag kände imorse att det skulle bli en jätte härlig dag , och jag hade rätt! Vart på så postivt humör , så skönt!!
Nu ska jag luta mig tillbaka med ett glas vatten , små blunda lite och kolla på Andra avenyn!

Så kul att man har börjat få väldigt många läsare! Nu väntas lite kommentarer , :) men får hoppas på att det kommer. Känns som det är viktigt att man hittar något kul att skriva om , men jag kör nog mitt eget , mycket foto och sen bara min vardag! :D

En till underbar bild på min vän Sanna , och ni: Nu har jag beställt hem studiobakgrund och stativ! och har så sjukt många bra idéer och Du , Louise Elfving , om du ser detta , jag behöver dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0