bloglovin/a>

Konstigt väder?

När man vaknade i morse så var det inte ett moln , sen till lunch så såg man knappt solen! Vad är detta!? Skit moln! Så har man bara suttit i skolan och glott , händer inte ett smack , så grymt segt! Sen nu ska man väl sätta sig och plugga , eller så slappar jag nog bara! Känns inte som fysiken kommer gå så bra , hur mycket jag än pluggar. Sen är det bara 1 månad kvar till studenten ! Så det får gå som det går :D Som jag alltid sagt dessa 3 år. Det har faktiskt gått rätt bra än då!



Hade det vart lite bättre väder med bara sol så hade jag faktiskt tänkt gå ut och fota! Vill ha nya objektiv , ! Blir helt tokig! Men tror jag köper studio först, väntar med Octaboxen också , behövs inte än. Får köra lite studentfoton utomhus också :) Ska bli kul! Måste komma igång nu!

Har suttit och laddat för studentfest som ska vara i helgen ! Har planerat vad man ska ha på sig! kommer gå överstyr som vanligt!

The First step to heaven!


Fota arkitektur är fakitiskt riktigt kul! Hitta olika vinklar och allt , ska fortsätta leta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0