bloglovin/a>

Godmorgon

i'm back and he ascended from the dead! Varit en tung helg måste jag säga! Kan börja redan från torsdagen då jag drog och jobbade och kom hem sådär vid elva på kvällen , däcka på en gång.
Forsatte med att kliva upp och åka till uppsala för att jobba lite , bussresan dit och hem var helt sjuk ! Men kom hem på kvällen , klämde en pizza och drog till Kalle där det var fullt ös!

Mötte upp Camilla senare och gick lite på stan :) Träffa massa kuliga människor. Sedan så agera man fylle chaffis åt Anders och Lisa först , till Ransta! Sedan ut till Norerg med Camilla , var hemma sjukt sent! Så fick klara mig med cirkus 2-3 timmars sömn den natten , upp igen och åka och jobba :D

Jag kommer bli rik om det fortsätter på detta vis! Nej lugn , jag har faktiskt tänkt att beställa hem sista studiosakerna denna vecka pågrund av att nu närmar sig studenten med storsteg! Exakt en månad imorgon!!! HElt sjukt , men ska iallafall ta lite studentbilder till folk , både utomhus och studio!

Så , nu är det färdigt pladrat , ska in i duschen nu , sedan packa kameraväskan och hoppas på att vi ska ut idag på fotolektionen! Så riktigt härligt väder:) Bilder kommer upp sen då! :)

Ha en kanon Måndag , det ska jag !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men det var ju väldigt snällt av dig. :)

2010-05-03 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0