bloglovin/a>

Vilken sjuk dag

FREDAG!!! Behöver jag säga så mycket mer?
Kan iallafall berätta hur min dag har varit: Hade helt omöjligt att sova igår. Som tur var hade jag några som var sociala på msn. När jag väl gick och la mig så blev jag sms terrad! Klockan fyra vakna jag , snustorr i munnen trodde jag skulle dö. Kunde inte somna om så gick upp och drack hur mycket vatten som helst!

Vakna iallfall tillslut av klockan, flög upp (nästan) åkte med Mamma till skolan. Boysen var livliga som vanligt när det är fredag och blev en del skratt! :D

Nu hade jag tänkt åka till gymmet, men känner mig rätt död i kroppen , så tar nog en promenix med kameran innan innebandy träningen ikväll. Sedan blir det nog film för ska väl upp imorgon och fota modevisningen på gallerian , ska bli riktigt gött! :D Bilder ikväll då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fastnar gör jag nog, men kaninte vara seriös för fem öre så det blir bara skit av alltihop!:P

2010-03-12 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0