bloglovin/a>

Underbar dag!

Satan vad gött det är att vakna med solen som väckarklocka! Nästan så man flög upp, (inte för att det var skola.) Utan för att jag är på tiptop humör! Nu ska jag snart bege mig min väg skolan, gåendes med ipoden på högsta volymen.
Blev en kaffe kopp och tidning vid frukostbordet, enda som saknades var en nyvaken tjej som satt på andra sidan som man kunde sitta och kolla på. Trötta ögon men fruktansvärt söt! (Man kan väl få drömma lite)

Perfekt dag för fotografering , får ragga med mig någon ut sen :D


Kommentarer
Postat av: fikakungen

morgonmys ftw!

2010-03-08 @ 16:07:13
Postat av: Ida

Lilla David då, blir nästan tårögd! haha. Du skulle jättegärna få ta kort på mig, men nu är det så att jag inte fastnar på kort! :D

2010-03-11 @ 17:27:54
URL: http://idabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0