bloglovin/a>

Solen bara fortsätter!

Oh , våren är på ingångende får man hoppas på! Dock sklle jag behöva ett par nya skor. Känns inte så stabilt med att ha hål i båda skorna i hälen. finns liksom ingen sula kvar. Hmm, Mamma!?
Dagen i skolan var lugn och sansad. Mycket skönt , fått suttit mycket vid datorn och göra det jag är bäst på = sitta och lyssna på musik och sucka! nej skoja lite. Satt och gjorde hela våran solpanel klar med allt på! Så jävla grym! jag alltså.

Nu idag så hinner jag inte gymmet , orkar nog inte heller. Så tänkte dra iväg till Konfirmationen ett tag, har en fruktansvärt bra lek som vi måste köra! Sen ikväll blir det nog film ;) och måste ringa Farmor också , tänkte bjuda in mig själv på lunch imorgon :D

Jag älskar vädret , man blir så glad! och hittat massa bra musik som bara spelas runt runt nu :D allt är topp!

Och i helgen får man äntligen ta fram kameran för ett jobb! Me like!! fler kommer det att bli!




Kommentarer
Postat av: Ronja

Va fina bilder du tar:)

2010-03-09 @ 19:43:35
URL: http://rounji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0