bloglovin/a>

Nu är jag tillbaka!

Sant , har jobabt stenhårt hela helgen och därför har jag inte hunnit seta vid datorn :)! Har vart riktigt kul att jobba! Men så sjukt jävla slut i kroppen , så på det sättet är det bra att vara tillbaka i skolan. Annars har det inte hänt så speciellt mycket.

Hemligheten var att jag har fått träffa några artister från malodifestivalen bland annat timoteij! och rongedal! Sköna personer det där :D Riktigt kul var det , sen Sanna nielsen och hon Anna som vann skiten :P Så jag fota dom åt MediaMarkt !

Annars rullar det på , får hem studioblixtarna snart :) så då jäklar blir det mycket fota , var länge sen nu ! och hemsidan ska upp denna vecka också :D Ska bli kul och se!!

Nej , nu har jag setat och ätit godis och druckit påskmust och kollat på Wallander :) så sjukt bra flimer! Nu blir det lite musik och prata ...

Här har vi lite pics från helgen . kommer fler imorgon då :)





Snabb redigeringar bara på dom :D


Det pirrar i magen! och jag känenr mig vilsen. Allt bara går så fort hela tiden , jag hinner inte med! Ett steg i taget så fixar jag detta. Så mycket jobb och lite skola på det. Skönt att det kommer lugna ner sig lite med båda två så jag hinner få tänka ordentligt och ta tag i det som är i min väg. Inte bara blunda och hoppas på att en lösning kommer. Nu blir det sängen med lite sms och sen sova sött som behövs , är så trött. och sur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0