bloglovin/a>

Natthumor!

Igår kväll ville jag inte sova , och det orkar jag inte nu med heller :P Så jag satt och skrev lite kuliga meningar! Har ni några som passar som kommenter så får vi se om ni hamnar på listan!

En pingvin svalde min telefon så nu kan jag inte smsa med dig !

En Elefant står i kulskåpet så jag kan inte ta min nattmacka!

En pungråtta har tagit min tandborste så hur ska jag nu kunna borsta tänderna?

Det ligger ett träsktroll under min säng så jag våger inte gå och lägga mig!

En tomte står utanför och knackar på fönstret men jag vågar inte öppna!


Nya:
En flodhäst står i duschen , så nu kommer jag inte få plats!

En Tiger står utanför min dörr och vaktar så att det inte kommer in några MONSTER!

Nu blir det att sova lite snart iallafall ... blir att smsa lite och ha det allmänt gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0