bloglovin/a>

Lördag

Vaknade väldigt tidigt idag, men endå utvilad! Mycket skönt, känns som klockan är jätte mycket fast den inte är det. Mamma kom nyss hem med en ny Dunkudde till mig :D Hade ett presentkort på Linneskåpet sen jag fyllde så det snodde hon och använde! Nu kommer jag sova som en Gud!

Nu hade jag tänkt gå ner på stan, kika förbi min frisör och kolla lite och sedan tänkte jag hämta ut mina jeans som de sytt upp. får se hur det blir. Öppnade min garderob idag och blev attackerad av cirka tio par jeans, och jag som säger att jag inte har några. Men ska nog fixa till något par, klippa sönder kanske ;)

Har suttit och kollat på studio bakgrunder sånna där stora rackarns! Blir till att invenstera när man får den feta lönen i slutet av denna månad!  :)

Riktigt jävla Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0