bloglovin/a>

Längtar tillbaka till förr!

Fy satan vad skönt , sol sommar bad! Inte tänka på något.! Längtar tills i sommar då jag har planerat en resa : Först London och sen vidare till Paris! Bara jag och .... (kameran också) Sen kanske om man har tur så tänker jag åka till Kroatien , Home sweet home!!! Längtar satan ner.! Dra med mig bror eller något , sitta på en strand och ta en kall beers! Mums! och bli jävligt brun!

Nu sitter jag här och kollar på gamla bilder och drömmer mig bort ...! Vet inte hur jag vill ha det, allt känns så rätt men endå så tomt. Vem är jag igentligen ?




Men att åka till Ungern skulle inte sitta helt fel heller , bada i de varma poolerna! Tåls och tänka på , Budapest är så jäkla nice stad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0