bloglovin/a>

Kreativ

Igår hade vi fotografisk bild och vi skulle ju vara så kreativa. Tänkte sätte mig ner och kolla på bilderna nu så lägger upp några konstiga bilder som inte alls är genomtänkta! Men måste säga att idag har jag hämtat ut studentkläderna :P Bättre sent än aldrig , de kunde vart lite större så , men kommer nog inte använda dom så mycket!

Skön dag i skolan , med innebandy på idrotten. Sen så äntligen började man första fysiken .. känns som jag kommer plugga lite på påsklovet ! Men annars blir det kryssning och Stockholm och Västerås och bränna pengar! På kläder mest! Grymt nice !!!

Nu blir det att springa till posten och hämta ut mina nya lampor till blixtarna , kolla om jag kan hämta allt idag och ska fota lite studio :D!

Ha en fortsatt trevlig Tisdag!



Min Student 2010 tröjja! Helt okej tycker jag allt :D Mest mjukisarna jag kommer använda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0