bloglovin/a>

Kort dag

Vaknade vid tio , då bar det av till skolan. Satt där och vänta på bussen som skulle ta oss till Västerås högskola, glömde att ta med mig kameran såklart! Gick på en föreläsning, vi var de enda som satt och lyssna helt tomt annars. Så drog ner på stan och gick på Subway , sen tog vi tåget hem!

Nu blir det lite slapp och sedan gå ner till konf och dricka lite gratis kaffe och snacka lite skit tror jag :) Inget annat bättre för mig. Och ikväll har jag lovat Sanna att hon ska få hjälp med matten... Zzzz (skoja) självklart hjälper man till!:D

Nu har man börjat lagt upp budget och kollat på lite prylar som ska inhandlas när man får igång företaget:D mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0