bloglovin/a>

Jag skojja

Sorry , det blir inte dag ni får se hemligheten ;) Ni får nog suga på karamellen tills imorgon :D men det klarar ni! Idag så blev det full fart på jobbet , så jädrans roligt!! Längtar nästan till imorgon. Fast skulle vilja ha en sov helg. Skapligt skönt! känns som jag inte sovit på några veckor.

Men nu är jag klar med MUF affischen som ska skickas till Jönköping :D Brorsan fixa lite jobb till en :p de e nice :D Här är resultatet!

Har man någon läsare som kommer från Jönköping?

Kommentarer
Postat av: Stomilovic den äldre

Glömde säga att du är välkommen ner på invigningen om du vill! Sen tycker jag att det är dags att du går med! :P

2010-03-26 @ 00:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0