bloglovin/a>

Innan dagens slut

Tänkte slänga in ett inlägg såhär på kvällskvisten. Dagen har varit fruktansvärt bra. Inhandlat en kalender som jag fyllt i så nu har jag koll på det mesta som händer, kommer bli tajt under påsk men det löser sig nog. Några fotojobb börjar ramla in nu! Jävligt kul :D

Idag så har jag även varit och jobba , dom där ungarna tar ju kol på en! Men ska inte klaga, ett trevligt jobb :) Sen efter så var det bara hem och äta och ner på KU, var roligt för de fick mig att sjunga singstar! och när jag väl kom igång så tog det aldrig slut , jag sjung å sjung å sjung. Dock lät det inte bra! men kul var det :D

Imorgon så bär det av till Västerås med skolan för att besöka högskolan, för att få lite inblickar på vad som man kan vänta sig till hösten!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0