bloglovin/a>

Goddag!

En mycket skön dag och veckan bara fortsätter rulla på! Nu har denna skoldag bara rusat förbi och är så gott som ledig resten av veckan,! ingen riktigt skola iallafall. Mycket skönt!

Nu ska jag ladda om med skön musik och en kopp kaffe i det underbara vädret innan jag måste gå till tågstationen och åka till Västerås, där jag och Anders ska på ett viktigt info(möte) eller vad det nu kallas.
Handlar om att starta eget företag iallafall. Fotograf here i come! Gaasch så grymt det kommer att bli! Tur att man har bra kontakter också :D Värsta business man!




Oh vad jag längtar till sommarn! Studenten , ut och resa , jobba och flytta!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0