bloglovin/a>

Fredagsmys!

Fredag! Mycket skönt.!
Blev en tur till Uppsala , träffa alla på jobbet , lyssnade på Canon hade och säga! Fy satan ... finns inget bättre märke!! Så glad att jag valde det ! Sen blev det lunch där och bussen hem.
Hemma blev det innebandy träning , det behövdes! satan vad skönt det var att springa lite. Efter det fick man ta en fet pizza för att få tillbaka alla kalorier ;P

Nu så här på kvällen så ska jag sätta mig ned och retuschera massor , har många bilder kvar från förra veckans modevisning , sen har jag bilder på både Sanna och Malou kvar att redigera. Så blir en kväll/natt jobb :) Avslutar nog med en film! och kanske lite bf lir ;P

Kommentarer
Postat av: aldi

haha me tooo :D

hur gammal äru ?

2010-03-19 @ 22:57:39
URL: http://aldiijana.devote.se/
Postat av: aldi

haha ja men ..gramatiken suger ****!!

Oki :D

2010-03-19 @ 23:02:48
URL: http://aldiijana.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0