bloglovin/a>

Fredags ...

Idag var det skola som sagt och sedan blev det en promenix efter min mackor ;) Och fick många klockrena bilder. Fota från höften så man kunde smygfota folk som gick förbi ... (Mwohahah) Svårt men när man fick snitsen så var det rätt kul :P

Annars blev det att springa i två timmar på innebandy träningen , trodde jag skulle dö! Men jag överlevde som tur var. Tänkte att ni skulle få se lite bilder och sedan ska jag ta och packa väskan och sätta alla batterier på laddning för morgondagens foto"jobb".

Saknar en ryggsäck! får knappt plats med allt i axelväskan. Så får bli en när ekonomin tillåter :D





Hoppas ni har en trevligt fredag för det har jag , nästan ... Blev lite arg på dig, Dåligt planerat!

Och jag hoppas för guds skull att ni kommer ner på Gallerian imorgon , halv tre och tre är det modevisning! Det tåls inte att missa!!

Kommentarer
Postat av: Louise

hihi va sööt =D

2010-03-13 @ 05:36:09
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/
Postat av: Ida

Om du är där klockan tre kanske jag fastnar på bild? haha :D Klart man måste kolla!

2010-03-13 @ 10:23:31
URL: http://idabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0