bloglovin/a>

David , det är bara en

Jag sitter här och du ligger där så söt. Jag ska ta mitt pick och pack och lägga mig ner bredvid dig och lukta i ditt hår. Så som jag alltid gör när vi ska gå och lägga oss! Att jag bara får hålla om dig och du viskar några ord till mig , så som bara du kan göra. Man blir helt varm inom sig.

Du finns alltid där. Någon man får hålla om och älska , någon man får världens gulligaste sms av när man ska sova och du är saknad! Det finns inget bättre och man vill aldrig kliva upp från sängen,! Man vill inte att morgon dagen ska komma för tiden står stilla när det bara är du och jag! Jag älskar dig och sov så gott älskling!

" David, det är bara en DRÖM" Det är dax att vakna nu. Det finns ingen där !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0