bloglovin/a>

Dåligt uppdatering

Som alla bloggar säger när dom inte lagt in ett inlägg på hela dagen... Men sant ju ;p! Detta är min dag iallafall nerbantad;
- Vakna av Hey soul sister och solen lös in genom fönstert!
- Klädde på mig drog till skolan , jag och Kalle var nere i verkstan och blev skitiga ;)
- Sen var det dags för att gå ut och fota på Fotografiska bild lektionen : Resultat kommer längre ner.
- Började gå hem i slasket! usch fy blä!
- Hem och satte mig med projekt arbetet , hemsidan börjar likan en hemsida nu :D
- Sitter här och gäspar så jag dör!
- Godnatt!

P.s Skaffat fru och massa barn bara sådär....

Här är bilderna från våran underbara kurs och vi är så kreativa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0