bloglovin/a>

Västerås

Idag blev det Västerås.! Är faktiskt nöjd med dagen, dock trött nu på kvällen. Börja med att träffa Malou på tågstationen och gick ner på stan och fota massor ! Älskade objektivet, var lite tugnt med så grymt skönt! Sen var det shopping dax , synd att jag inte fört över så mycket pengar men blev ett par blå chinos , och såg ett par skor som jag ville ha , ge mig sommar!

Sen var det pizza till mat, och bio, Shutter Island = inte bra ... blev riktigt besviken!
Nu blir det snart sängen , prata ett slag med Sanna innan ögonlocken stängs för dagen.

Imorgon hoppas jag på Studiofotografering med Amanda :) får se hur han fixat allt plus att jag tänkte slänga upp några extra blixtar om hon ville låna så får vi se hur det blir :)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0