bloglovin/a>

Svårt med uppdateringar

Som sagt så bor jag i en annan stad denna vecka och nästa. Har det gö bra, massa jobb och mycket trevliga människor! Intressant och mycket lärorikt vilket gör det ännu bättre och ett stort plus för god mat och fika! Dessutom så har jag bestämt mig för att spara ihop till två nya objektiv och bli en riktig frilansare! Hittat en glöd tack vare min "IDOL" Myggan ;P Lång historia... Men väldigt rolig.! Och sluta mobba mig Anna!

Nej , nu är det snart sängen så man orkar upp imorgon igen, försöka ta fram kameran lite här ute i skogen och får se om man hittar något skoj. Sen när jag kommer hem i helgen hade jag tänkt att åka till Västerås och fota så finns det någon i trakterna så hojta till! Bara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0