bloglovin/a>

Sovdags

Godkväll.

Sitter här , nydushad. Vilken dag, jag som ville fota men det är mörkt när jag åker och mörkt när jag kommer hem. och inget stativ är med heller så kan inte vara ute. Får vänta med bilder tills i helgen och min egna dator! Har suttit och kollat på objektiv nu på kvällen och ser inte bra ut! Mycket pengar , det ligger upp mot 30 000 för två objektiv! Great säger jag ;)

Såg att det var studentfest idag , hmm vad ska man säga , lite roligare här tror jag nog. Men men , skönt att slippa skolan lite. Skapa sig en ny vardag som man inte är van med. Får se mot helgen när man kommer hem till Sala igen vad som händer. Som sagt , planerat en resa till Västerås för lite foto och har några som verkar intresserade. Hoppas på bra väder bara.

Nu blir det lite Tv , innan sänghoppning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0