bloglovin/a>

Nu är den Klar!

Helt rätt, äntligen känner jag mig hyffsad nöjd med designen! Finns lite små finesser på den som jag har lärt mig ;) Riktigt stolt må jag säga! Denna blogg kommer vara en vanlig blogg fast mer åt fotobloggs hållet.! Vi får se hur det går.. Nu har man något att stäva efter, (ta med sig kameran vart man än går så man har bilder till bloggen).

Idag har jag suttit med denna blogg , hela morgon! Och kommer tillbringa dagen med läxläsning , fast skulle vara skönt med en promenix i det härliga vädret! Får se om man tar en sväng med någon! Annars är man rätt seg sen gårdagens tur till Romme , inga brytna ben. Men riktigt trött när jag kom hem. Men nu blir det att blicka framåt!

Adiosos ett tag

Kommentarer
Postat av: Patrik

Designen blev najs!

2010-02-14 @ 16:55:09
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0