bloglovin/a>

Linköpingsbo

Jag har flyttat till Linköping, trivs mycket bra. Min flickvän har dragit 3 veckor till Island. Jag saknar henne så sjukt mycket och jag räknar ner för varje dag tills jag står där på Arlanda och ska ge dig en bamsekram, Du är så underbar och tänker på dig hela tiden!

Den här sommarn har vart helt otroligt, och jag har fått göra det jag gillar mest. Nu kommer vi ha distansförhållande, men vi får se fram emot alla de helger vi träffas. Vi fixar det här älskling! Du är bara min och jag tycker om dig så otroligt mycket! Hoppas du vet det <3 Jag tycker du kan komma hem nu så jag får pussa på dig!

Jag älskar dig <3!

Annars är det nollning och matte för hela slanten varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag alskar dig

2010-08-19 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0