bloglovin/a>

lov the end

Då sitter man , sista timmar på lovet! Sitter och skriver lite på projektarbetesrapporten... Blev så gott som klar med hemsidan idag, får sen om jag får ut den på the big world wide web imorgon , lite strul med det.
Jag är så jävla förkyld! var länge sen det var så här bad! Ont i halsen också , så druckit mycket te idag!

Nej nu ska jag ta lite påskmust och fortsätta med mina literära verk! Skulle fan kunna bli författare , fingrarna bara dansar på tangenterna...

Måste ju säga att det vart ett kanon lov! Hänt så mycket kul , kryssning , stockholm ja listan kan göras ganska lång. Och sista dagen slutades med en långpromenad med min käre vän Sanna som det var evigheter sen man träffa kändes det som , munnen gick i ett på båda! Gud vad vi prata! Men skönt var det :D

Nej nu ska jag fortsätta här , todilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0