bloglovin/a>

Kryssning!

Jag är redigt Pepp på kryssning , kommer bli så hårt! Eller bäst man säger att man är pepp iallafall. Eftersom alla andra är det som ska åka. Nej men det kommer nog bli satans kul! Träffa lite folks! Känns som jag skulle behövts vara hemma och sova lite och tare lite lugnt , fortsätta att leta studio! Hur svårt kan det vara!

Var ett tag sen jag blogga och därför att jag har gått upp 7 och kommit hem 9 hela helgen så vart skapligt trött, och inte orkat blogga.. Har inte hänt så mycket förutom att jag sålt massor med kameror! Men har inte hunnit tagit några bilder. Blir på Torsdag och fredag då man ska åka till Stokcholm troligtvis. Shoppa och ta massa kort :)'

Jag förstår inte på mig själv . Sover skit dåligt om nätterna! drömmer riktigt konstiga drömmar! tror jag börjar bli psykiskt sjuk eller något. Inget är som det ska... vet inte vad jag vill , tänker , eller tror... jag låter tiden bara få gå. jag vill bara att allt ska vara som vanligt , men man får väl vänta tills man flyttar och får träffa dig.

Ännu ett studio kort , som jag bara älskar!


Nu blir det snart sängen invänta morgon dagen , med en film och tänka på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0