bloglovin/a>

Jag jobbar på det

Idag har jag varit på så sjukt bra humör! Dock jävlarns trött, men blir så när någon ska skicka sms hela natten ;) Men det gillas .! Annars så har det inte hänt så mycket i skolan ,  bara massa flum , och dansband! Trodde kalle skulle dö av skratt där ett tag ?

Sen blev det hem , äta glass och sitta och snacka med folk ! Mycket trevligt , sen fick jag ett ryck , slängde ihop studio ... drog med syster gav henne kameran och jag posa satan! Så sjukt oseriösa bilder men det var kul. Och jag tror inte Camilla tyckte jag var klock :O ! Men vafan :D

Nu är det inte mycket kvar i skolan , typ 6 veckor :O Och nästan inga läxor alls! Så underbart skönt!

IMORGON SKA JAG HÄMTA MIN IPHONE!!!!
P.s , sen blir det pizza för jag är ledig från skolan :D



Kommentarer
Postat av: Camilla

du är ju inte riktigt klok heller, :D

2010-04-13 @ 21:32:16
URL: http://bussbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0