bloglovin/a>

Högskoleprovet

Jag tänker inte ens skriva om det. Satt ett antal timmar och skrev igår , och det gick ju inte så bra! Så vi drar ett sträck över det och går vidare!!

Suttit hela dagen och vart allmänt nere , drömde cp grejjer och sedan har jag kollat på massa gamla bilder, man känner sig lite smått ensam! Men annars har jag suttit och gjort så gott som klart mitt projektarbete , ska väl skriva ihop en logg bok men hemsidan är klar! tycker dock inte om designen , men den får jag ändra på senare :) Grunden är klar och jag är fan stolt! trodde inte att jag skulle klara det!

Nej nu har jag förtjänat mig att få gå ut i det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: Anders

Grymt där! Bara en lååååååång rapport kvar ;)

2010-04-11 @ 15:18:46
Postat av: sannaklara

svar; haha men då kanske jag skrev det för din skull då :D

2010-04-11 @ 19:28:36
URL: http://sannaklara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0