bloglovin/a>

Detta är bara för bra!

Sånt jävla underbart påsklov man haft! Började med lite jobb , vidare på kryssning ! och den kunde inte bli bättre! Så jävla nice man hade det med Anders och alla andra roliga :D Ett minne för livet kan jag säga! Full som ett troll och träffa så många sköna och roliga personer! Och vilka historier man har om det! Så jävla nice!!

Och inte nog med det så var man med Anders idag till ElStockholmo , massa nya kläder! Anders kirra kostym ! Avis som ett litet barn... Men jag är inte ledsen för det , nya jeans en grymt snygg tröjja! Men blir att beställa skor och några tshirts och en tröjja till kanske :D

Jag hatar Camilla också! För hon har det alldeles för bra för det ska vara sant! Jag tycker Elenor ska komma och masera min vad , hennes fel att jag hoppa så mycket på kryssning! Men jag är glad ändå :D

Ha en riktigt trevlig fredag , så återkommer jag med bilder på de nya kläderna! nu ska jag ladda inför högskoleprovet med Battlefield med bror :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0