bloglovin/a>

Dagen har försvunnit under mina fötter!

Dagen började riktigt roligt , kom till skolan och klassen skulle självklart göra massa April-skämt! Vi börja med att be våran mentor att ringa Kalle och jag trodde jag skulle dö av skratt! Kvinnan är 64 år och ljög så jävla bra! Nog med det,  sen satt ajg och sov resten av dagen kändes det som.

Hem och städa som en toook. Eller snarare flytta på kläderna till ett annat ställe eftersom bror kom hem. Sen har det bara blivit att seta vid datorn och tagit igen sig lite.

Nu blir det duschen och sedan sängen för att kolla på Percy Jackson och mysa med sig själv!

"Hon är ju snygg men omåttligt Dum I Huvudet!" Men det var ju synd om man skulle träffa den rätta...

Imorgon är det uppsala som gäller för jobb hela helgen! Sedan väntar en vecka med massa shopping och dimma! För jag vill vara lika cool som alla andra. För så här får man ju inte hålla på ?



Äntligen studio grejjerna tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0