bloglovin/a>

Bli lite aktiv igen

Eftersom folk gnällar/tjatar på att jag aldrig uppdaterar och blablabla av Ke$ha så får jag väl börja vara mer aktiv så ni får se vad som händer i mitt lärorika och fullspäckade liv! :) Snabb genomgång om helgen innan vi börjar på nya veckan.
Fredag blev det grillfest med massa roligt folk , måste göras om säger jag bara!
I Lördags blev det fullfart mot uppsala där min kusin fyllde år och kameran gick på högvarv , bilder kommer
Igår så var tjocka släkten här och grattade syster som fyller imorgon.

Så , nu tillbaka till verkligheten: Idag så är man på topp humör fast man fick konstiga sms och man fattar inget ;P Men vadå , fint väder och skola :P Kanon ju !?

Nej nu blir det att trycka i Ipoden och börja traska till skolan , får se vad vi ska fota idag på Fotografisk bild då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0